Rainha e Mensageira da Paz

quarta-feira, 31 de julho de 2019

Jacareí, July 30th, 2019
[Encaminhado de Marcelino]

OUR LADY QUEEN AND MESSENGER OF PEACE' MESSAGE .



"My children, I have also given Messages in Heede, Germany, and as happened with San Damiano, with Heroldsbach, and other locations My Messages were not been heard and obeyed by My children. Thanks to the spiritual disinterest of many, and of their lives full of mundane pleasures, the men little value and little attention have given to My Messages from Heede. That's why the Triumph of my Immaculate Heart was postponed by so many and many times, and Satan had more time and liberty to act. To put an end in his time more faster, and to quicker take down his darkness kingdom in this world, I wish that My Messages from Heede are divulged as soon as possible.

Remember My children that when you will decide for Me you will become stronger than the evil, and will defeat the evil in the world. Hence decide yourself to My Messages obey them and divulge them to everybody for that truly all evil be crushed by the power of My Flame of Love.

Keep praying the Rosary everyday.

Give to 10 children of mine the Hour of Peace 15, for that My children can get to know My Messages, and thus ever more to ablaze themselves by My Flame of Love.

To all I do bless with Love from Montichiari, from Heede and from Jacareí.

Peace."

 

 Jacareí, 30 de Julho de 2019

Mensagem de Nossa Senhora Rainha e Mensageira da Paz

“Meus filhos, eu também dei mensagens em Heede, Alemanha, e assim como aconteceu com San Damiano, com Heroldsbach e outros lugares, as minhas mensagens não foram ouvidas e obedecidas pelos meus filhos. Graças ao desinteresse espiritual de muitos e das suas vidas cheias de prazeres mundanos os homens pouco valor, pouca atenção deram às minhas mensagens de Heede, por isso, o triunfo do meu Coração Imaculado foi adiado tantas e tantas vezes e Satanás teve mais tempo e liberdade para poder agir. Para pôr um fim ao tempo dele mais depressa e para derrubar mais depressa o seu reino de trevas no mundo, desejo que as minhas mensagens de Heede sejam divulgadas o mais depressa possível.

Lembrem-se, filhinhos, que quando vocês se decidirem por mim serão mais fortes do que o mal e vencerão o mal no mundo, por isso, decidam-se pelas minhas mensagens, obedeçam- nas e divulguem-nas a todos para que verdadeiramente todo mal seja esmagado pelo poder da minha chama de amor. 

Continuem rezando o Rosário todos os dias.

Deem para 10 filhos meus a Hora da Paz nº 15 para que os meus filhos possam conhecer as minhas mensagens e assim cada vez mais abrasar-se na minha chama de amor.

A todos abençoo com amor de Montichiari, Heede e de Jacareí. A paz.”



Adquira o Áudio Cd das Aparições de Heede: https://www.presentedivino.com.br/cd-as-aparicoes-de-heede-alemanha



Nenhum comentário:

Postar um comentário